.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از شش ماه فعالیت مدیریت جدید ؛
تقدیر رئیس فدراسیون از موفقیت های هیئت انجمن های ورزشی مازندران
شمال نیوز : عضویت 8 ورزشکار این هیئت در تیم های ملی ، تشکیل و فعال شدن همه انجمن های 40 گانه در مازندران ، برگزاری 4 مسابقه ملی و 18 مسابقه استانی و 36 مسابقه شهرستانی در انجمن های 40 گانه و توجه ویژه به آموزش در هیئت انجمن های ورزشی مازندران از مهمترین اقدمات تیم جدید مدیریتی بوده است .....

شمال نیوز : تنها پس از شش ماه از استقرار تیم جدید مدیریتی با مسئولیت سید یاسر بهرامی ، هیئت انجمن های ورزشی استان مازندران توانست موفقیت های چشمگیری را کسب نماید .

به گزارش شمال نیوز ، از همین رو ریئس فدراسیون انجمن های ورزشی جهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای خطاب به رئیس این هیئت در استان مازندران تقدیر ویژه ای داشت از موفقیت های انجمن های ورزشی استان که در نوع خود تحولی عظیم در سلسله ورزش های این مجموعه به شمار می رود .

گفتنی است در طول شش ماه مدیریت سید باسر سلیم بهرامی ، دهها عنوان قهرمانی برای هیئت انجمن های  ورزش مازندران ثبت شده است که در میان سایر هیئت های ورزشی استان کم نظیر است .

عضویت 8 ورزشکار این هیئت در تیم های ملی ، تشکیل و فعال شدن همه انجمن های 40 گانه در مازندران ، برگزاری 4 مسابقه ملی و 18 مسابقه استانی و 36 مسابقه شهرستانی در انجمن های 40 گانه و توجه ویژه به آموزش در هیئت انجمن های ورزشی مازندران از مهمترین اقدمات تیم جدید مدیریتی بوده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.